VÁR Irodalmi és Közéleti Folyóirat 2020/4


    Mint minden válogatás, így az enyém is teljesen szubjektív, ami nem jeleni azt, hogy a többi írás ne lenne kiemelkedően jó. Ezek között a "szemezgetett" írások között van egy, ami a sajátom. Ez is jelzi a határtalan egoizmusomat, melyet nem vagyok képes alárendelni egyetlen egy közösségi eszmének sem. Szóval a hátralévő éveimben ez már így marad ha tetszik, ha nem. Amúgy sem voltam soha oda a nagy összeborulásokért, valahogy ez nekem nem ment, és most sem megy. Talán ez, az őseimtől örökölt  genetikámból is adódik; a fene se tudja. Na, ennyit erről. Az írásokat olvasgatva: olyan írásokat válogattam ide, amelyek őszintének tűntek  számomra. Szóval, amelyekből azt éreztem, hogy nekem szólnak. Különben, mi a fenének rongálnám a szememet. Az alábbi linken megnyitható a pdf. dokumentum. Mindenki a saját dioptriájának megfelelően nagyíthatja. 

VÁR válogatás 2020/4    




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Álljunk meg egy baráti szóra!

Nehrer György: Posványosi szemle

Nehrer György: Luxor